Salata "Guacamole"

Prima data am gustat la nasa mea de botez si pot sa spun ca avocado a ramas printre favoritele mele fructe. Dand o cautare pe blogul meu de aceasta salata, se pare ca am ratat de fiecare data sa o public :D , sa-mi fie rusine :)) . Am preferat mai mereu sa o prepar cu ardei ori rosii in compozitie , desi de data asta am ales varianta mai simpla, asa am avut pofte sa simt doar ceapa si nimic altceva.

Daca nu ati mai mancat acest fruct, va recomand sa cumparati un avocado mare si bine copt si dupa ce veti simti ca deja ati prins drag de el, data viitoare puteti folosi cu 2 fructe la reteta. 

Reteta este cu un singur fruct, deoarece cei din casa inca sunt reticenti la culoarea pe care o are si nu indraznesc sa-l guste. 

Am folosit:


  • un avocado mare
  • sare, piper si jumatate de zeama de lamaie dupa gust
  • un varf de cutit de curcuma
  • o ceapa potrivita rosie 
Am taiat avocado pe jumatate, am scos samburele (Nu aruncati samburele!!) si cu ajutorul unei linguri am scos miezul pe care l-am adaugat in blender, impreuna cu ceapa taiata in 4 , sarea, piperul, curcumaua si zeama de lamaie. Le-am blenduit pana a devenit o crema, un sos mai gros. 

In reteta , dupa blenduirea ingredientelor puteti toca foarte marunt ardei iute dupa gust si o rosie potrivita. 

Se poate servi atat pe paine cat si langa o portie de friptura sau orice alt fel de mancare. 

Pofta Buna! 

Samburele il poti planta si astfel te culegi cu un frumos arbusti de avocado in locuinta dvs. Pentru mai multe detalii, vezi pe acest site cum sa plantezi samburele si sa ingrijesti planta click aici . 


Comentarii