Maioneza fara ou si ulei


De fiecare data am fost intrebata prin grupurile de pe Facebook cum fac aceasta maioneza, astfel m-am hotarat sa o fac publica si pe ea pe blog. De prin vara anului 2016 ne-am decis sa nu mai cumparam maioneza, astfel am facut una ca sa se potriveasca regimului sotului meu. Este exact la gust ca si maioneza clasica sau ca cea de cumparat. 

Aveti nevoie de :
  • 200 grame smantana grasa de 24 sau 30% grasime
  • o lingurita de mustar 
  • sare, piper si zeama de lamaie dupa gust 
  • oregano (optional) 
Daca doriti sa aveti o cantitate mai mare, dublati proportiile ingredientelor. 

Intr-un castron se adauga toate ingredientele si se amesteca cu furculita pana se omogenizeaza bine. Se adauga peste orice salata sau se serveste ca atare la o portie de cartofi prajiti, preparate din carne etc.

Pofta Buna!


Comentarii