Salata Beouf cu piept de pui

Prima salata Beouf am facut-o de Sarbatorile Pascale a anului trecut si azi fara nici un eveniment, doar cu pofte dupa o salata mai complexa m-am gandit sa o prepar. 
Am folosit: 
  • 4 cartofi mari
  • 1 morcov mare
  • 300 grame mazare conservata 
  • 1 ardei rosu 
  • sare, piper dupa gust
  • castraveti murati
  • 500 grame piept de pui dezosat
Pentru prepararea Maionezei :
  • 400 ml smantana grasa de 30% 
  • 1 lingura mustar 
  • sare, piper si zeama stoarsa de la lamaie dupa gust 
Maioneza din comert incerc sa o evitam cat de mult si astfel m-am profilat pe maioneza pe baza de smantana care este la fel de buna. Maioneza normala cu ou am folosit-o doar pentru decor. 

  1. Cartofii se spala si se fierb in coaja cu sare. Nu trebuie sa ajunga la punctul de fierbere cand cartoful devine foarte moale, la taierea lui trebuie sa fie facut desi mai tare sa se poate taia cu cutitul. 
  2. Morcovul si ardeiul se curata si se spala si se fierbe impreuna cu pieptul de pui in apa cu sare. 
  3. Dupa ce s-au fiert, incep sa se taie legumele:morcovul, ardeiul, castravetii murati, cartofii cat si pieptul de pui in cubulete mici si se pun intr-un castron impreuna cu mazarea. 
  4. Maioneza se prepara cu toate ingredientele: smantana, mustarul, sarea, piperul si zeama de lamaie si se amesteca pana se omogenizeaza, dupa care se pune peste legume si in acest timp se mai poate adauga sare si piper dupa gust, amestecand usor pentru a nu se zdrobi legumele
  5. Salata este gata! Se poate adauga pe un platou sau o tava de Yena. Se adauga la frigider pentru 1-2 ore si se poate taia sa fie servita. 

Pofta Buna!




Comentarii