Supa de pui cu galuste

Ingrediente pentru o supa pentru 2 persoane:

  • o bucata de vreo 200 grame grasime de la pui (cumparata din piata) 
  • o ceapa potrivita
  • un morcov 
  • o radacina de telina
  • un buchetel de conodopida
  • 3-4 fire patrunjel 
  • sare si piper dupa gust
Pentru Galuste: 
  • 2 galbenusuri (ale mi-au fost mici si de aceea am pus doua)
  • 2 linguri de ulei 
  • o lingura supa de pui
  • 1 1/2 lingura de gris 
  • putina sare


Grasimea impreuna cu morcovul, telina si un pic de sare le-am pus la fiert in 2 litri de apa. Am lasat pana legumele s-au fiert. Am strecurat cu ajutorul unui tifon supa pentru a deveni mai limpede. Dupa aceasta, am pus restul de legume care se fierb mai repede : conopida si ceapa , iar mai la final, dupa ce am pus si galustele  formate in supa am mai adaugat sare , piper dupa gust, cat si patrunjelul marunt tocat. 

Pofta Buna!

Comentarii