Gnocchi cu ciuperci si ardei capia


M-au atras atentia la fiecare "plimbare" prin supermarket si curiozitatea m-a facut sa-i cumpar, dupa ce am vizionat ieri cateva videoclipuri pe Youtube cu diferite reteta. Asa ca azi dupa-amiaza, i-am luat si le-am pregatit doar sosul.

Ingrediente: 
  • un pachet de gnocchi (ai mei erau umpluti cu branza si ardei) 
  • o ceapa medie
  • 2 catei de usturoi
  • 300 grame de ciuperci bio Champinions
  • 3 ardei capia pitici 
  • 200 grame de bulion si rosiile din conserva
  • un morcov ras 
  • sare, piper dupa gust
  • ulei de masline
  • o ploaie de oregano
  • cateva fire de patrunjel
  • parmezan pentru decor 
Gnocchi se pun la fiert pentru 4 minute in apa cu putina sare. Cu toate ca pe pachet are instructiunile. 
Se spala legumele, se curata si se taie cat mai fin. Ceapa, ardeiul capia, ciupercile si morcovul ras se pun la fiert in 2-3 linguri de ulei de masline pana se inmoaie. Apoi se pune bulionul, rosiile taiate marunt cu putina apa pentru a face sosul si usturoiul.  Cand toate s-au fiert, se scot galustele Gnocchi din apa in care au fiert si se transfera in sosul cu ciuperci si se mai lasa sa isi ia din arome. La final se adauga dupa sarea, piperul, oregano si patrunjelul. In farfurie se adauga parmezan peste. 

Avand in frigider si un altfel de model de Gnocchi, fara umplutura, pe curand voi face si cu sos alb. Parca deja, pot spune ca m-am indragostit de gustul lor. 


Pofta Buna!

Comentarii