Fasole gigant la cuptor - "Fasolia gigantes sto fourno" (Reteta greceasca)

Pentru a-mi usura munca si de a savura mai repede mancarea de fasole, am preferat sa iau deja fasolea gata facuta, in sensul doar fiarta si conservata in borcane. 

Am avut nevoie de:


  • 2 borcane de 540 grame fiecare de fasole cu bob mare 
  • un morcov sanatos si curatat 
  • oregano
  • o ceapa
  • ulei de masline
  • o bucatica de telina
  • 2 catei de usturoi 
  • cateva rosii in suc propriu maruntite
  • sare si piper dupa gust
  • marar sau patrunjel 

Am clatit fasolea si am pus-o intr-o tava de Jena, in acest timp am adaugat, morcovul dat pe razatoarea mica, ceapa taiata marunt, rosiile impreuna cu sucul propriu, usturoiul curatat si tocat marunt, apa cat sa acopere cat de cat fasolea, uleiul de masline, dupa ochi am pus sare si piper, oregano de asemenea. Am pus fasolea la cuptor pentru 50 de minute pentru a scadea sosul si a se mai ingrosa. La final se adauga mararul sau patrunjelul tocat marunt. 

Se poate servi cu muraturi :) !


Pofta Buna!



Comentarii