Capsuni cu Dragoste


Una dintre dulciuri pe care le-am savurat in Belgia anul trecut: capsuni glazurate in ciocolata cu lapte, asa ca nu am mai stat pe ganduri si am luat si eu pentru a face acasa. Ca sa reduc timpul de lucru, am gasit in comert glazura de ciocolata cu lapte produsa in Belgia, o forma de silicon in forma de trandafiri pentru bomboanele pe care vroiam sa le fac si capsuni. 

Prea multa munca nu este :)) , decat sa va opriti din mancat in timp ce le preparati :D . Glazura de ciocolata se topeste la bain-marie sau in cuptorul microunde. Fructele tavalite prin glazura si ciocolata turnata in formele de silicon pentru bomboane se pun in frigider circa o ora pana se intareste glazura de ciocolata. Bomboanele de ciocolata sunt un deliciu pentru copii, cat si pentru cei mari, desi este si cel mai pretios cadou oferit persoanei dragi!

Pofta Buna!

Comentarii