Budinca cu broccoli, conopida, sunca si ou la cuptor

O reteta foarte simpla de facut , ideala si pentru micul dejun consistent , sau pentru pranz ori cina. 

Ingrediente:
400 grame de broccoli, conopida si morcovi (am folosit o punga mixta congelata)
200 grame sunca
200 grame cascaval ras 
1 ardei gras curatat si taiat bucatele
sare, piper, oregano dupa gust
10 oua
3 fire de ceapa verde

Se incalzeste cuptorul la 190 grade Celsius si se pregateste un vas termorezistent uns cu unt sau ulei. Se pune la fiert pentru 3 minute mixtura de legume congelate. Apoi se varsa totul intr-o strecuratoare si se lasa sa se usuce. In acest timp am taiat sunca, ceapa verde si ardeiul cubulete. 
In vasul uns am pus prima data legumele fierte, apoi sunca, ardeiul, cascavalul , ceapa verde si la final am batut cele 10 oua si l-am turnat peste continut, amestecand bine cu furculita toate ingredientele.
Se da la cuptor pentru 40-45 minute pana se leaga compozitia si devine maronie.

Se serveste fie calda sau rece, dupa gustul fiecaruia cu sau fara smantana. 

Pofta Buna!




Comentarii