Ciorba de salata cu afumatura

 Ingredientele ciorbitei mele:
1 capatana mare de salata
1 ceapa mare
200 g bacon afumat
 2 l de supa de legume (2 cubulete de Knorr de pui)
1 lingura rasa faina
2 morcovi
200 ml krema galaktos (o smantana mai subtire pentru gatit) . Grecii nu au smantana noastra mai groasa, este mai fluida.
zeama de la 1 lamaie mare
2 catei de usturoi zdrobiti
patrunjel
3 oua
sare
piper

PREPARARE:
  1. Baconul l-am taiat subtire si l-am prajit impreuna cu ceapa, o lingura de faina pana se rumenesc usor. Se amesteca sa se incorporeze ingredientele. Daca baconul ori kaizerul nu are sufiecinta grasima, mai adaugati un pic ulei. 
  2. Salata se spala bine, o taiem fasii, impreuna cu baconul, morcovii taiati bucatele si ceapa calite in supa. 
  3. Vom lasa la fiert vreo 15 minute si apoi turnam zeama de lamaie, usturoiul pisat si asezonam cu sare si piper. In uleiul ramas in tigaie prajim omleta facuta din 3 oua, apoi o vom taia fasii si o punem in ciorba. Impreuna cu un ou batut amestecam cu smantana si pentru a nu se taia luam cateva polonice de ciorba si turnam in compozitia de smantanta si ou batut pentru a amesteca bine. Compozitia de ou+smantana o adaugam usor in ciorba amestecand bine pana se inglobeaza. 
  4. Pentru ca leustean nu am avut, am adaugat patrunjel taiat si am mai lasat inca 5-6 minute sa fiearba.
Daca mai necesita acreala, mai adaugati in farfurie dupa gust zeama de lamaie.

Ciorba se serveste calda.



Pofta Buna!

Comentarii