Supa de pui cu fructe goji

Am folosit:
  • o ceapa medie 
  • un ardei capia
  • un morcov mare
  • 2 buchetele de fidea
  • patrunjel
  • sare si piper dupa gust
  • aripioare , gat si un copan de pui 
  • 5 linguri goji
  • 1 litru de concetrat de supa (pe care l-am facut dupa ce am fiert puiul si strecurat)
Pana sa ma apuc de curatat legumele, am pus in apa rece pentru a se hidrata fructele de goji.
Intr-o craticioara medie am adaugat apa, concentratul de supa, legumele, fideaua, bucatile de pui si am lasat sa fiarba cam o ora la foc mic. Cand supa e fiarta, am adaugat fructele de goji, am adaugat sarea si piperul dupa gust si am mai lasat cateva minute pe foc. 

La final am adaugat patrunjelul tocat marunt. 

Am servit-o alaturi cu o bucata de paine cu masline  :)


Pofta Buna!


Comentarii