Prajitura din biscuiti cu mere si crema de vanilie


  •  1 kg de mere golden
  • 1 pachet de biscuiti (totul depinde de tava pe care o aveti, poate sa puneti si un sfert din al doilea pachet de biscuiti). Am folosit ce am gasit, biscuiti Papadopoulos.
  • 5 linguri rase de zahar
  •  o lingura rasa de scortisoara
  • 50 grame de stafide 
  • 50 grame de goji 
  • crema de vanilie sau pudding 
  • 350 ml lapte
  • o lingura rasa de faina
  • 100 grame de branza Philadelphia Light (fara sare) 
  • fulgi de ciocolata pentru decor
Am spalat si curatat merele de coaja si samburi, pentru ca nu am o razatoare prea grozava am inceput sa tai marunt merele in bucatele si sa le pun la calit cu cele 5 linguri de zahar, stafidele si goji pentru a se inmuia binisor. Se amesteca pentru a nu se prinde de cratita ori pentru a se carameliza siropul lasat de mere. Dupa ce sunt gata se da la o parte si se pregatesc restul.

Crema de sarlota pe care o aveam trebuia sa fie facuta la rece, desi dintr-o neatentie pentru ca nu am citit bine pe pachet in loc de 310 ml de lapte cat cerea, am pus 350 ml  :)) , asa ca am pus-o pe foc cu o lingura rasa de faina si 100 grame de branza Philadelphia. 

In tava puneti una langa alta biscuiti doar un strat, desi daca doriti puteti si 2 , cu toate ca va vor intra 2 pachete de biscuiti. Am turnat merele calite peste biscuiti , l-am nivelat cu o spatula si am revenit cu un alt strat de biscuiti peste, apoi ultimul rand a fost crema de vanilie pe care am nivelat-o si am presarat cativa fulgi de ciocolata.

Asa calduta cum era, am dat-o la frigider pentru 4-5 ore pentru a se inmuia biscuitii. 


Pofta Buna!

Comentarii