Supa de pui cu galuste si mazare


Mi-era teama ca galustele mele nu-mi vor iesi, dar am rascolit internetul si am respectat toti pasii de pe acest blog si voila cu succes reusite :) . 

Aveam cateva aripioare si alte maruntaie de la pui pe care le-am pus la fiert in apa rece cu un strop de sare pentru a putea strange mai usor spuma. Pentru a fi mai limpede supa, o puteti strecura. Dupa ce puiul e aproape fiert si cu apa deja strecurata, se pun 2 morcovi taiati rondele, 100 grame mazare, 1 ceapa potrivita taiata solzisori (eu evit sa o calesc inainte, imi place sa fiarba cu celelalte legume) si o telina micuta taiata in patratele. Dupa ce s-au inabusit mai bine se pun galustele . Aveti grija ca focul nu trebuie sa fie tare iute, astfel galustele se vor impastia. Mai lasati cu capac aproximativ 10 minute. La final am condimentat cu piper si o ploaie de patrunjel proaspat taiat marunt.


Pofta Buna!

Comentarii