Supa crema de spanac


Cand va uitati la ea posibil sa va strambati din nas si sa spuneti "Prea verde, asa ceva nu mananc!" :-)) , incercati sa treceti peste asta si sa o preparati ca nici nu stiti cat de mult pierdeti. Este atat de usoara si tare gustoasa! 

  • Pentru 4 persoane folositi 450 grame de spanac, 450 grame de supa de legume ori de pui (eu am facut-o dintr-un cubulet Knorr de legume) 1 ceapa si un cartof potriviti , 2 catei de usturoi, coaja rasa de la o lamaie si 2 feliute de lamaie taiate subtiri, sare, ulei de masline si piper dupa gust.
Dupa ce am curatat cartoful, ceapa si usturoiul, le-am taiat in cubulete si le-am pus la fiert cu sare pana se vor inmuia. Spanacul pe care l-am avut era proaspat, l-am spalat si curatat de codite si dupa ce s-au mai inmuiat legumele am adaugat 350 grame de spanac la fiert. Dupa ce legumele s-au facut, am scurs apa intr-un castron si restul le-am pus in blender. Dupa ce compozitia a devenit ca o crema am adaugat-o in cratita  impreuna cu cele 450 grame de apa unde au fiert inainte legumele si cu un cubulet Knorr de legume, 2 linguri de ulei de masline si am m-ai lasat sa fiarba. Intre timp in blender am pus un polonic de supa si 100 grame de frunze proaspte de spanac, dupa aceasta le-am pus la fiert impreuna cu supa , pentru inca 15 minute. 

Optional - Nu este musai sa presarati coaja rasa de la o lamaie rasa peste supa si sa aruncati cateva feliute de lamaie, mie una mi-a placut aroma facuta de la acestea!


O puteti servi si cu crutoane! 

Este una dintre supe de post cat si pentru o dieta :) 


Pofta Buna!


Comentarii