Supa crema de morcovi si sfecla



Am inceput de ceva vreme sa devorez supe de legume, ieri am preparat in combinatie cu sfecla, a fost pentru prima data si sincer si a doua oara o voi prepara, chiar imi place nespus de mult, in plus de asta e o bomba de vitamine in farfurie, perfect si pentru cea care tine dieta. Supa are un gust mai dulceag si un pic iute din cauza usturoiului. Daca nu va place usturoiul, puteti sa nici nu-l puneti! 

  • 3 morcovi mari
  • 1 sfecta medie 
  • 1 ceapa
  • 1 cartof
  • un catel de usturoi
  • patrunjel (optional) 
  • 2 linguri de ulei de masline
  • sare si piper 
  • supa de vegetale ori de pui
Pentru ca nu-mi place sa prajesc ceapa, evit acest mod de a gati si astfel dupa ce am curatat legumele si le-am taiat in cubulete : sfecla, morcovii, cartoful si ceapa le-am pus in apa cu sare la fiert pana se vor inmuia. Dupa fierberea lor am separat legumele de apa unde am fiert si le-am pus intr-un blender pana au devenit o crema. Am pus apa in care au fiert cu un cub Knorr de legume, cele 2 linguri de ulei de masline si crema de legume pe foc pentru alte 5 minute. Am taiat marunt usturoiul si l-am presat in supa pe care deja o dadusem la o parte de pe foc. Dupa gust se pune sare si piper (desi sarea o are din cubul knorr, eu am evitat sa mai pun).

Am presat si o ploaie de patrunjel peste. Este optional daca doriti verdeata peste supa. 



Pofta Buna!

Comentarii