Peripetiile unei raţe la cuptor - Friptură de raţă cu cartofi la cuptor



Primind-o de la un prieten si la cat de sigur era ca este gaina, cand am ajuns nu am m-ai stat pe ganduri si zdup la pregatit am luat-o. Dupa ce am curatat-o pe interior, am condimentat-o cu sare, un pahar de 100 ml de vin rosu dulce, piper, rozmarin, tarhon si un catel mare de usturoi pe care l-am bagat prin buzunarelele pe care le-am facut prin piept si copane. In tava am taiat cubulete de cartofi potriviti , am pus ulei de masline si apa cat sa acopere ceva din cartofi. Circa 200 grame de rosii fara pielita din conserva in suc propriu cu un alt catel de usturoi mare am pus pe cartofi cat si pe asa zisa gaina....  Am adaugat-o pentru 45-50 minute la cuptor.


Bineinteles ca dupa ce am scos-o din cuptor mi s-a parut straniu ca pielea de la copan se ridicase precum pantalonul pana genunchi, de atunci beculetul s-a aprins ca asta clar nu este gaina, la ea nu se intampla acest lucru. Oricum dupa servirea ei, la fel, carnea era mai rosie si gustul diferit. Dupa informatiile de pe internet si intrebandu-l pe prieten ce pasare era de fapt ca mai degraba seamana a RAŢĂ ,  recunoscundu-si greseala ca asta era ... :))


Pofta Buna!

Comentarii