Fasole scazuta


- 500 grame fasole
- 1 morcov mare
- 3 cepe medii
- 1 capia mare
- 200 grame rosii fara pielita in suc rosii
- sare, piper
- tarhon si cimbru
- 4-5 linguri de lemn cu ulei de masline

Toata ziua am stat numai in picioare, os prin os mi-au tot intrat, dar macar mi-am facut pe plac sa mananc fasole scazuta ca la mama ca acasa cu tarhon. Stiu, daca ma intrebati de ce folosesc atat de mult? Il ador! Imi place aroma lui in mancare pe care o da. 


Am lasat in apa fasolea sa se umfle in jur de 6 ore, apoi am dat-o la fiert in doua ape. Ultima apa care ti-a ramas, nu o arunca. Intr-o alta cratita se pun cateva linguri de ulei de masline, ceapa, morcovii si un ardei mare de capia date prin blender (nu le maruntiti prea mult cu blenderul, sa fie lasate ceva bucatele si mai mari) pe care le lasati sa se inmoaie. Dupa 5 minute puneti 200 grame de rosii taiate in suc propriu si mai lasati sa se mai inabuse toate legumele. Adaugati fasolea impreuna cu apa unde a fiert si mai lasati sa fiarba circa 30 minute. La final si dupa gust puneti sarea, piperul, cimbrul si tarhonul. 




Pofta Buna!


Comentarii