Cartofi Unguresti


O mancarica usoara si rapida incat oricine o poate prepara. Timpul de preparare este de doar 15 minute. Am gatit numai pentru 2 persoane, astfel am folosit : 
  • 4 cartofi medii 
  • 2 cepe mari
  • sare, boia dulce, piper (de obicei se pune boia iute, dar prin "camara" mea nu am avut asa ca am adaugat pe cea dulce)
  • ulei
Curatati cartofii de coaja, spalati, ii taiati cubulete si ii puneti pentru 10 minute la fiert. Aveti grija sa nu se inmoaie prea mult, verificandu-i in acest timp cu furculita. Dupa ce s-au facut, ii scurgeti de apa in care au fiert. 

Ceapa se taie solzisori marunti si se pune la calit in ulei pana devine sticloasa lasand-o circa 5 minute amestecand in acest timp sa nu se arda, adaugati boiaua si cand sunt cartofii gata ii puneti peste ceapa amestecand sa nu se prinda. Mancarea de fel trebuie sa fie ceva mai picanta. Dupa gust asortati cu piper si sare. O puteti servi cu muraturi ori salata de rosii. 


Pofta Buna!



Comentarii