Scovergi dulci



Nu m-ai facusem de ceva vreme, asa ca la cereri am avut acum doua seri , scovergi aromate.
Astfel, ai nevoie de :

  • 500gr faina (a mea are in compozitie praful de copt) 
  • desi ca sa fiu sigura ca se fac pufoase am pus 4 gr de drojdie uscata
  • coaja rasa de la o portocala medie
  • 1 lingura jumate de zahar
  • un tubulet de vanilie praf
  • 2 oua intregi
  • un varf de sare
  • 110 gr de lapte caldut
Intr-un bol puneti faina si faceti un fel de crater si aruncati ouale, sarea, zaharul, aromele, drojdia si le amestecat pana devine o coca care nu se lipeste de maini, in cazul in care se intampla mai puneti putina faina. Peste bol punti un prosop de bucatarie si lasati la dospit la caldura circa 30-50 minute, dupa trecerea timpului, formele scovergii este la alegerea dumneavoastra. Am facut mingiute si le-am intins, dupa care le-am adaugat in uleiul incins pana prind o culoare aurie. 


Pofta Buna!

Comentarii