Chec la microunde

Daca iti doresti ceva dulce si rapid si ai microunde, incearca aceasta reteta.
Daca este cantitatea mai mare, sa stii, timpul de coacere este la fel de 4 minute
Poti sa-l faci si intr-un vas rezistent precum un vas de yena, nu musai in 2 cani de cafea separate

Aceasta reteta este preluata pe blogul Daianei .



8 linguri rase de faina
8 linguri rase de zahar
2 linguri de cacao neagra (sau fara + zahar vanilat)
cate 1/2 lingurita de praf de copt / fiecare cana
2 oua intregi
6 linguri de lapte
6 linguri de ulei
2 cani goale de ceai

In fiecare cana puneti 4 linguri rase de faina, 1 lingura de cacao, 4 linguri de zahar (la fel de rase) si cate 1/2 lingurita de praf de copt

Amestecati cu vigoare ingredientele uscate

Adaugati oul

Amestecati din nou, de data asta va folositi toata priceperea, cand maglavasiul e uniform adaugati 3 linguri de ulei si 3 linguri de lapte, amestecati din nou - gata

Cana merge la cuptorul cu microunde setat la 850/700 de wati pentru exact 4 minute.

Dupa trecerea timpului regulamentar nu se mai admite nici o prelungire, extragem cana cu grija, ca e fierbinte, si introducem pe urmatoarea cana pregatita la fel.

O lasam sa se raceasca 1-2 minute si extragem checul din cana, iese foarte usor, e prins doar la buza canii, putin, trecem o lama de cutit de jur imprejur.

De aici incolo, fiecare dupa cum il taie capul: tai felii, pudrezi cu zahar praf si o halesti la fel de repede cum ai preparat-o, ungi cu gem, cu nutella etc.




Pofta Buna!

Comentarii

vdaiana a spus…
Ia uiteeee! Ma bucur ca ai incercat reteta!
Sarbatori fericite!
Mihaela's Kitchen a spus…
Daiana, sunt pozele mai vechi de cand eram in tara! Dar mi-am adus aminte de ele si pentru ca nu le mai aveam in calculator, le-am luat de pe forumul roz :) , am zis sa le atasez pe blog sa fie si pentru alta data. Oricum, da, am mai facut-o si alta data, dar nu am uitat sa fac pozici :( ... oricum iti multumesc pentru reteta!