Spaghette Bolognese


 Ingrediente:
  • cantitatea de paste este la alegerea voastra , punga fiind deja inceputa si am avut in jur de 400 grame 
  • 2 plicuri pentru sos Bolognese
  • 500 grame carne mixt 
  • ulei de masline
  • o ceapa 
  • un catel de usturoi 
Pentru ca spaghetele se fac mai rapid decat carnea,intr-o tigaie Wok am pus ceapa taiata feliute marunt, un catel de usturoi pana au devenit transparente si apoi carnea. In acest timp am pus spaghetele la fiert in putin ulei de masline si sare. Avand 2 plicuri pentru salsa Bolognese, in aproximativ 400 ml de apa calda am pregatit sosul pana s-a ingrosat si l-am adaugat peste carne. Am lasat pe foc cam 5 minute. 
Dupa ce s-au scurs pastele fainoase de apa, la alegerea dvs se poate amesteca sosul cu patele ori fiecare isi pune separat in farfurie. 



Pofta Buna!


Comentarii