Spaghete cu carne si ciupercute




 - ulei
- 100gr suc de rosii
- un plic cu amestec pt sos pentru spaghetti
- sare, piper, oregano
- parmezan
- 400 gr ciupercute champinion
- o ceapa 
- carne din conserva
- 250 grspaghetti 



Dupa ce spaghetele s-au fiert in apa cu ulei, le-am scurs, le-am dat prin apa rece si am adaugat iar in aceeasi oala cu un pic de ulei incins. Intre timp, am prajit ceapa in feliute taiate pt a se inmuia un pic, ciupercutele fiind deja taiate din cutie, le-am scurs de apa si am adaugat 400 de grame, am lasat un pic cu capac sa se inabuse. Dupa cateva minutele am adaugat 100 de gr de suc de rosii si am amestecat pentru a nu se prinde. Intre timp in alta oala am preparat sosul de spaghetti cu 350 gr de apa pe foc mic pana s-a facut o crema mai fluida. Intr-o tigaie am "prajit" carnea din conserva pe care am taiat-o in cubulete micute si cat sa poate fi digerabile cu un strop de sosul preparat anterior. Am lasat-o cam 5 min pe foc, apoi am adaugat-o peste compozitia cu ciupercile si ceapa, am mai amestecat si am condimentat cu un pic de sare, piper si oregano. O ploaie de parmezan ca ornament.


Pofta Buna!

Comentarii