Biscuiti cu crema de capsuni

Acesta era un dulce pentru ziua mea de nume de Sf. Constantin si Elena, si sa nu stau cu orele in bucataria, am facut ceva rapid si nici lipsa de inspiratia nu prea am avut deoarece nu am gasit alt titlu pentru acest dulce.
Ce-ti trebuiesc?
- 200gr biscuiti de Petit Beurre
- arome dupa bunul plac
- sarlota la plic ori facuta de casa
- fructe proaspete, pentru ca sunt aromate si de sezon, am pus capsuni
- un plic de gelatina
- 100 gr unt
- 700ml lapte
- 1 lingura zahar






Se fac praf biscuitii cu ajutoul unui blender sau unei sticle, se adauga aromele in prafum de biscuiti, eu am adaugat un mix de arome cu scortisoare, nucsoara si ghimbir impreuna cu untul topit. Se aseaza intr-o forma de tort de 22. 

 


Pentru ca nu am un aragaz cu multe ochiuri, asa ca am ales varianta de a face sarlota de la plic, stiu ca sanatoasa nu este, dar astfel am mai redus din timpul de lucru. 2 plicuri de sarlota cu aroma de capsuni, am adaugat 700ml lapte rece si am amestecat constant pana s-a omogenizat, am pus o lingura de zahar deoarece praful deja avea in continut asa ceva, am amestecat pe "foc" pana s-a topit zaharul si am lasat un pic sa se mai raceasca crema.

Am preparat gelatina cu 250 ml suc de la capsuni si 250 ml apa si praful de gelatina cu aroma de capsuni, dupa ce sarlota a fost pusa peste biscuiti, am adaugat capsunile taiate pe jumatate, cele mici lasandu-le intregi, am rasfirat uniform sucul gelatinos peste compozitie si l-am pus la frigider pentru cateva ore. Se poate servii si cu frisca!



Pofta Buna!

Comentarii